Tejp - lösningen på problemet

Jag är faktiskt lite chockad över ni kämpar som kikar in här varje dag, vilket tålamod ni har! En stjärna på himlen till er!

Mycket har hänt sedan jag senast skrev, jag har gått ut tvåan, jag har varit i Spanien med goa vänner, jag jobbar som en tok på Shell och jag ha varit i Umeå med min favorit pojke och sett bio.

Det som är oförändrat är mitt stökiga rum och min icke existerande kreativitet på teckningsfronten. Dock ska jag skärpa till mig och genast sätta igång på ett litet projekt jag funderat på länge. Frågan är bara blyerts, akvarell eller färgpenna?

Jag har införskaffat mig ett par hörlurar. Urbanears, JAG ÄLSKAR DEM! Problemet är bara att de bara är awesome om man lyssnar på musik från en iphone eller android telefon mm, vilket innebär att ljudet i min älskade telefon är förskräckligt i jämförelse av vad det ska vara. SAD FACE.
Ljudet på datorn är dock bra, fast ah ni se ju att datorn är lite glapp.

GLÖM EJ MY REQUEST OM VAD JAG SKA MÅLA KOMMANDE TECKNING I!

´Lite by the way info angående bilden nedan så måste min telefon laddas på samma vis. Med en massa tejp och ett föremål. (kanske dags för en ny telefon trots allt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0